Dag 1 zit er al op!

14 mei 2018

Jammer genoeg zit onze eerste dag er al op. Het was een vermoeiende dag, maar door de inzet van iedereen toch een dag vol plezier. We begonnen de vroege ochtend met een stevig ontbijt van koffiekoeken en fruitsap. Op de luchthaven is alles vlekkeloos verlopen en al snel waren we in het mooie, warme Valencia.

Eens we waren aangekomen in het hotel en ingecheckt hadden, kregen we een uitgebreide gidsbeurt van Furkan en Rune over de stad Valencia. Rune vertelde ons meer over de geschiedenis en het algemene van de stad, terwijl Furkan ons meer informatie gaf over de gastronomie, het openbaar vervoer en de sporten. En ja hoor, dit hebben ze goed gedaan! Hierna hebben we een wandeling gemaakt naar Plaza del Ayuntamiento. Waarna de leerlingen de stad op eigen houtje gingen verkennen en een lunch konden nuttigen.
De reisbegeleiders hadden een stadsspel voorzien op Plaza del Ayuntamiento, maar door een evenement kon het er niet doorgaan. Gelukkig was er een plan B. Iedereen heeft zich geamuseerd en het was een goede teambuilding!
Als laatste hebben we genoten van het 3-gangen diner in het hotel. Daarna kreeg iedereen nog wat vrije tijd maar ze zijn vroeg het bedje in gekropen na deze lange, vermoeiende dag.
Klaar voor nog een dag vol cultuur!

Zonnige groetjes

5TT en 6TT