De tweede leerrijke dag, vol cultuur

14 mei 2018 - Valencia, Spanje

Wij zijn Demi, Catherine en Yoni. Wij waren de reisbegeleiders van dag 2. Vandaag was een drukke, maar leerrijke dag. Het merendeel van de gidsbeurten heeft vandaag plaatsgevonden. Michelle en Danïella hebben Torres de Seranos gegidst, Indra en Eline gidsten Plaza de la Virgen en kathedraal La Seu. Hierna waren Céline en Zsazsa aan de beurt, zij gidsten La Lonja de La Seda. Toen werd het tijd om de innerlijke mens te versterken met een stevige lunch om er in de namiddag terug in te vliegen. Daarna heeft Laura Plaza del Ayuntamiento gegidst en zijn we een kijkje gaan nemen in de winkel van de Valenciaanse voetbalploeg Valencia CF. Vervolgens hebben Stef en Stefani ons meegenomen in de wereld van de stiergevechten, dit deden ze met hun gidsbeurt over Plaza de Toros. Om deze boeiende dag af te stuiten kregen we nog een gidsbeurt van Daniëlla en Michelle over Torres de Quart. Om 20:00 sloten we de dag af met een lekker diner in het restaurant van het hotel.

Wij kijken alvast uit naar morgen! Met zonnige groeten, 5TT&6TT.